poniedziałek, 17 marca 2014

World of LiveCraft v.1.1 alpha

Witam. W tym poście publikuję kolejną aktualizację mojej gry World of LiveCraft.
Link do pobrania: http://hostuje.net/file.php?id=c987c729557f08798d298da360105b12

Sterowanie:


  • Do przodu: W lub strzałka up
  • Do tyłu: S lub strzałka down
  • W prawo: D lub strzałka right
  • W lewo: A lub strzałka left
  • Skakanie: Spacja
  • Niszczenie terenu: N
  • Powrót do menu: ESC
  • Niszczenie obiektów: lewy przycisk myszy
  • Budowanie z przechyleniem w kierunku gracza: prawy przycisk myszy
  • Budowanie poziome: B
  • Zmiana budulca: przyciski 1,2,3,4...
  • Atakowanie potworów: lewy przycisk myszy


Lista zmian:


  • Dodałem atak Imicreap'ów: po podejściu do gracza wybuchają odejmując mu HP (AI 1.2),
  • Dodałem pasek zdrowia; gdy zdrowie dojdzie do 0 ginie się,
  • Przeniosłem wszystkie budulce (kokosy, drzewa) na główny pasek ekwipunku i od teraz stawia się je tak jak np. drewno,
  • Dodałem nowy budulec: szkło,
  • Dodałem nowy budulec: ognisko: jest to pierwszy interaktywny budulec, świeci,
  • Dodałem ekran zginięcia z funkcją respawnu i powrotu do menu.

Screenshot'y:









4 komentarze:

  1. Wreszcie wyszło :). Chociaż szkoda że niema równego budowania ale wkrótce może ci się to udać. Tymczasem powinna wyjść poprawka bo zauważyłem błąd z respawnem. Napiszę o tym na forum.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pytanko :-) Tę grę robisz w Unity ? Jakim programem robisz skrypty ?

    Gierka całkiem całkiem może pobiore.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, robię tą grę w Unity. A żeby stworzyć skrypt robisz tak: W części unity gdzie widzisz pliki i foldery projektu klikasz prawym przyciskiem myszy, wybierasz z listy Create, a następnie JavaScript/C# Scrpt/Boo Script. A jeżeli Tobie chodzi o to jaki program się wtedy otwiera (pisze się w nim skrypt), to ja używam standardowego MonoDevelop. :)

      Usuń