Link do pobrania: http://hostuje.net/file.php?id=59c4c02b972d80ccc6e0aa1c4e04b13e
Sterowanie:
- UWAGA! Przed zagraniem radzę przeczytać WoLC Wiki! Są tam zawarte informacje, bez których GRACZ NIE PORADZI SOBIE W GRZE!
- Poruszanie się: strzałki lub WSAD
- Skakanie: Spacja
- Niszczenie terenu: N
- Powrót do menu: ESC
- Niszczenie obiektów: lewy przycisk myszy
- Zmiana budulca: przyciski 1,2,3,4...
- Atakowanie potworów: lewy przycisk myszy
- Bardzo szybkie budowanie: przytrzymać przycisk V: działa na sześciennych budulcach i torach
- Budowanie z fizyką: przycisk C: działa na sześciennych budulcach
- Budowanie z przechyleniem w kierunku gracza: prawy przycisk myszy: nie działa na kwiatkach
- Budowanie poziome: B: działa na wszystkich budulcach.
- Budowanie z Wyrównaniem do Siatki: przycisk "X": działa na sześciennych budulcach i torach
- Przełączanie ekwipunku: Prawy Shift
- Wejście do Wolcochodu: należy wycelować w Wolcochód celownikiem i kliknąć prawy lub lewy "Ctrl"
- Jazda Wolcochodem do przodu: należy będąc w nim oraz patrząc się na którąś ze ścianek albo na słupki przytrzymać przycisk "R"
- Skręcanie Wolcochodem podczas jazdy: patrząc się na którąś ze ścianek albo słupki; strzałka w prawo/D - w prawo, strzałka w lewo/A - lewo
- Otwieranie/zamykanie okna Cech Gracza: "F"
Lista zmian:
- Dokładniej wyśrodkowałem celownik w Starym Świecie.
- Ograniczyłem (jego liczba nie jest już nieskończona) budulec: Kokos: za zcięcie palmy lub zebranie kokosa z niej otrzymuje się 1 Kokos. Można je odzyskać po zniszczeniu już postawionego Kokosa.
- Ograniczyłem (jego liczba nie jest już nieskończona) budulec: Ziemia z Trawą: otrzymuje się ją z niszczenia terenu (przycisk N), da się ją odzyskać po zniszczeniu postawionego już klocka Ziemi z Trawą.
- Bugfix: Bug: "Po zaznaczeniu w ekwipunku budulca "Sadzonka Drzewa" liczba posiadanych budulców/surowców "Palma" nie jest widoczna" poprawiony.
- Bugfix: Bug: "Po postawieniu Palmy licznik w ekwipunku nie odejmuje się, co daje nieskończoność Palm za jedną Palmę" oficjalnie poprawiony (został on poprawiony w wersji poprawionej poprzedniej wersji, do której link podmieniłem zamiast linku do wersji z tym bugiem około 15 minut po wysłaniu tamtej aktualizacji).
Siemka,
OdpowiedzUsuńCzy gra jest tworzona w unity ? Jakbyś chciał to może bym przyłączył się do projektu. Z tego co się orientuję to w unity jednym z języków jest C# jestem trochę początkujący w tym fachu więc mógłym się czegoś nauczyć i przy okazji coś samemu się nauczyć.
Jakby co to proszę o kontakt na maroo123321@wp.pl
Pozdrawiam