sobota, 16 listopada 2013

World of LiveCraft v.1.0 alpha

Witam. W tym poście wydaje pierwszą wersje mojej gry World of LiveCraft. Oto link do pobrania za darmo pełnej wersji mojej gry:
http://hostuje.net/file.php?id=9279b82fbd30c8e686834b7845ef493e
Przepraszam za pomyłkę, wrzuciłem do hostingu  wersje gry 1.0 pod nazwą 0.1.

Sterowanie:

Do przodu: W lub strzałka up
Do tyłu: S lub strzałka down
W prawo: D lub strzałka right
W lewo: A lub strzałka left
Skakanie: Spacja
Niszczenie: lewy przycisk myszy
Powrót do menu: Q

Co nowego:

+ Dodałem pierwszy teren.
+ Dodałem niszczenie terenu.
+ Dodałem drzewa.
+ Dodałem niszczenie drzew.
+ Dodałem pierwsze textury: ziemia, trawa, kamień.
+ Dodałem możliwość kopania terenu pod ziemią.
+ Dodałem możliwość kopania terenu nad ziemią (góry itp.).
+ Dodałem pierwsze menu.
+ Dodałem celownik.
+ Dodałem wodę

Proszę o pobieranie gry oraz komentowanie jej pod tym postem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz