sobota, 23 listopada 2013

World of LiveCraft v.1.0.2 alpha

Witam. W tym poście publikuję nową wersję mojej gry World of LiveCraft. Główną rzeczą jaką dodałem w tej wersji, jest budowanie. Dodałem również kilka mniejszych rzeczy, jak możliwość stawiania kokosów, które posiadają grawitację. Oto link do pobrania mojej gry:
http://hostuje.net/file.php?id=b0a62fe8e494ea022cf2e1f04442a7b8

Sterowanie:

Do przodu: W lub strzałka up
Do tyłu: S lub strzałka down
W prawo: D lub strzałka right
W lewo: A lub strzałka left
Skakanie: Spacja
Niszczenie: lewy przycisk myszy
Powrót do menu: Q
Budowanie: prawy przycisk myszy
Stawianie kokosów: prawy Ctrl

Co nowego:

+ Dodałem budowanie (prawym przyciskiem myszy) Uwaga! Raz postawionej rzeczy, nie da się zniszczyć!
+ Dodałem pierwszy budulec: deski
+ Dodałem stawianie kokosów (prawym klawiszem Ctrl )
+ Dodałem grawitację do kokosów
+ Powiększyłem świat: z 2000x2000 na 10 000x10 000
+ Dodałem nowe menu
+ Zmieniłem niszczenie terenu
+ Powiększyłem wysokość świata 

Screenshoty:

Przykładowy dom, jaki zbudowałem w 5 - 10 minut:



Kokosy:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz