wtorek, 1 kwietnia 2014

World of LiveCraft v.1.1.4 alpha

Witam. W tym poście publikuję kolejną aktualizację mojej gry World of LiveCraft.
Link do pobrania: http://hostuje.net/file.php?id=e4e0ff39aa1e1ed21614d748086a4d68

Sterowanie:

  • Do przodu: W lub strzałka up
  • Do tyłu: S lub strzałka down
  • W prawo: D lub strzałka right
  • W lewo: A lub strzałka left
  • Skakanie: Spacja
  • Niszczenie terenu: N
  • Powrót do menu: ESC
  • Niszczenie obiektów: lewy przycisk myszy
  • Budowanie z przechyleniem w kierunku gracza: prawy przycisk myszy
  • Budowanie poziome: B
  • Zmiana budulca: przyciski 1,2,3,4...
  • Atakowanie potworów: lewy przycisk myszy
  • Bardzo szybkie budowanie: przytrzymać przycisk V, można go używać na: deskach, żelazie, szkle i ziemi z trawą

Lista zmian:

  • Dodałem nowy budulec: palmę: da się ją stawiać tylko na terenie, na każdej palmie rośnie jeden kokos,
  • Dodałem nowy tryb budowanie: bardzo szybkie budowanie: aby go użyć należy przytrzymać przycisk V, można go używać na: deskach, żelazie, szkle i ziemi z trawą,
  • Przeniosłem pasek zdrowia w lewy dolny róg,
  • Dodałem punkty doświadczenia (exp): pasek exp jest w lewym dolnym rogu nad paskiem zdrowia, na start dostaje się 5 exp, za zabicie Imicreapa dostaje się 5 exp,
  • Rozrzuciłem na świat kilka kolejnych Imicreapów.

Screenshoty:


2 komentarze:

  1. Stwórz losowe generowanie świata i savy(o ile ich nie ma)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Losowe generowanie świata chyba będzie zrobione w późnej alpha lub becie, a save'y nie wiem kiedy, bo nie mam pomysłu jak to zrobić. :D widzę, że piszesz ten komentarz bez poprzedniego zagrania.

      Usuń