poniedziałek, 28 kwietnia 2014

World of LiveCraft v.1.1.5 alpha

Witam. Po kolejnej dłuższej przerwie wydaję kolejną aktualizację mojej gry World of LiveCraft. Tym razem zmiany są dość nietypowe.
Link do pobrania: http://hostuje.net/file.php?id=47e5ea8f401135cce2484aa78d9753d2

Sterowanie:


  • Do przodu: W lub strzałka up
  • Do tyłu: S lub strzałka down
  • W prawo: D lub strzałka right
  • W lewo: A lub strzałka left
  • Skakanie: Spacja
  • Niszczenie terenu: N
  • Powrót do menu: ESC
  • Niszczenie obiektów: lewy przycisk myszy
  • Budowanie z przechyleniem w kierunku gracza: prawy przycisk myszy
  • Budowanie poziome: B
  • Zmiana budulca: przyciski 1,2,3,4...
  • Atakowanie potworów: lewy przycisk myszy
  • Bardzo szybkie budowanie: przytrzymać przycisk V, można go używać na: deskach, żelazie, szkle i ziemi z trawą
  • Budowanie z fizyką: przycisk C: działa na budulcach: deskach, żelazie, szkle, kokosach i ziemi z trawą

Lista zmian:

  • Dodałem nowy system budowania: Budowanie z fizyką: działa na: deskach, żelazie, szkle, kokosach i ziemi z trawą.
  • Poprawka: Nie da się już budować w sobie. Da się budować w odległości 1 Unit i dalej od siebie.
  • Zmieniłem teksturę trawy na terenie na inną, swoją. (Poprzednia była standardowa z Unity.)
  • Lekko przemalowałem teren.
  • Przemalowałem na nową teksturę trawy teren w menu.

Screenshoty:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz