środa, 4 grudnia 2013

World of LiveCraft v.1.0.4 alpha

Witam. W tym poście publikuję kolejną wersję mojej gry "World of LiveCraft". Do tej wersji gry dodałem stawianie drzew, oraz poprawiłem kilka błędów. Oto link do pobrania mojej gry:
http://hostuje.net/file.php?id=00d5f640ace608f3461cbe991f56f58d

Sterowanie:

Do przodu: W lub strzałka up
Do tyłu: S lub strzałka down
W prawo: D lub strzałka right
W lewo: A lub strzałka left
Skakanie: Spacja
Niszczenie: lewy przycisk myszy
Powrót do menu: Q
Budowanie: prawy przycisk myszy
Stawianie kokosów: prawy Ctrl
Stawianie drzew: klawisz na klawiaturze numerycznej: 1 (Uwaga! Aby klawisz "1" działał, należy mieć wyłączonego Num Lock'a)

Co nowego:

+ Dodałem stawianie drzew (klawiszem klawiatury numerycznej: 1).
* Naprawiłem kilka błędów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz