wtorek, 10 grudnia 2013

World of LiveCraft v.1.0.7 alpha

Witam. W tym poście wydaję kolejną wersję mojej gry World of LiveCraft. Do tej aktualizacji dodałem głównie nowy system budowania, stary system budowania jest jednak nadal dostępny pod klawiszem B.
Do tej aktualizacji dodałem również możliwość pokonania Imicreap'ów, jest to bardzo proste, wystarczy kliknąć na Imicreap'a lewym przyciskiem myszy, wtedy Imicreap znika, a na jego miejscu pojawia się kokos. Zmieniłem dużo sterowania, więc warto przeczytać poniższy spis sterowania przed rozgrywką.
Oto link do pobrania mojej gry:http://hostuje.net/file.phpid=85a77eea3ff64a3b5d7b63c1f16dcf8f

Sterowanie:

Do przodu: W lub strzałka up
Do tyłu: S lub strzałka down
W prawo: D lub strzałka right
W lewo: A lub strzałka left
Skakanie: Spacja
Niszczenie terenu: N
Powrót do menu: Q
Stare budowanie: B
Stawianie kokosów: prawy Ctrl
Stawianie drzew: klawisz na klawiaturze numerycznej: 1 (Uwaga! Aby klawisz "1" działał, należy mieć wyłączonego Num Lock'a)
Niszczenie obiektów: lewy przycisk myszy
Nowe budowanie: prawy przycisk myszy
Atakowanie potworów: lewy przycisk myszy

Co nowego:

+ Dodałem nowy system budowania.
* Zmieniłem sterowanie.
+ Dodałem możliwość atakowania potworów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz