czwartek, 5 grudnia 2013

World of LiveCraft v.1.0.5 alpha

Witam. W tym poście wydaję kolejną wersję mojej gry "World of LiveCraft". Aktualizacja ta jest bardzo duża, gdyż nad dodaną do niej rzeczą pracowałem już od wersji 1.0.2 alpha. Do tej wersji mojej gry dodałem głównie sztuczną inteligencję (AI) oraz pierwsze potwory posiadające tą sztuczną inteligencję. Od teraz sztuczna inteligencja w mojej grze będzie posiadała własną wersję, obecnie 1.0 alpha. Potwory które dodałem do tej wersji mojej gry, nazwałem Imicreape'ami. W liczbie pojedynczej: Imicreap.
Poprawna wymowa to "Imikrip". Potwory te obecnie podążają za graczem, gdy go "Zauważą". Następnie idą w jego stronę, z prędkością mniejszą niż on, aż dojdą na odległość 5 Unit (Unit: jednostka skali silnika Unity). Potwory te obecnie nie atakują gracza, ani niczego innego, ale dodam to w kolejnych wersjach mojej gry. Oto link do pobrania mojej gry "World of LiveCraft":
http://hostuje.net/file.php?id=36822cab3595db737aaf98cc06c8ad68

Sterowanie:

Do przodu: W lub strzałka up
Do tyłu: S lub strzałka down
W prawo: D lub strzałka right
W lewo: A lub strzałka left
Skakanie: Spacja
Niszczenie: lewy przycisk myszy
Powrót do menu: Q
Budowanie: prawy przycisk myszy
Stawianie kokosów: prawy Ctrl
Stawianie drzew: klawisz na klawiaturze numerycznej: 1 (Uwaga! Aby klawisz "1" działał, należy mieć wyłączonego Num Lock'a)

Co nowego:

+ Dodałem sztuczną inteligencję: v.1.0 alpha
+ Dodałem pierwsze potwory: Imicreap'y używające tej inteligencji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz